AKM
AliButy
AliButy
Always
American Club
Atletico
Avenn
AXBoxing
B uczkowski
Badoxx
Belle Women
Bello Star
Black Forest
Boshimao
Buczkowski
Cabin
Charlotte Russe
chrome testowy
CM
Collection
Daszyński
DK
Dr.Jan
Erino
Evento
Fernado
Filippo
ForeverFolie
Frisky
G2G
Gejms
Gofc
Goodin
Haidra
Haker
Hasby
Haver
Inblu
Inna marka
Inny
Jezzi
Kayla
Kesa
Korzeniowski
Kylie Crazy
La.Fi
Łukbut
Łukpol
Maibu
Man"s Style
Maximus
Mazaro
Mckey
McKeylor
Miss
Moraj
Mulanka
New Age
Nikol
Nikopol
Piasecki
Plop
Potocki
Pretty Women
Prety
PuchBut
Queen bee
Rafado
Rapter
Rogodziński
RTX
SABA
SDS
Seastar Blue
Sergio Leone
Siader
Skotnicki
Sport
Syrena
T.Sokolski
testowy
testowy
TLCK
TPT
Tutto Per Tutto
VGY MAX
Vices
Vico
Vinceza
Waldi
Wishot
Wolski
Yes Mile
Produktów: 570 |
Kategorii: 41 |
Odwiedzin: 1704903 |
Reklamacja obuwia
REKLAMACJA KROK PO KROKU
Zanim zdecydujesz sie na zgłoszenie reklamacji, upewnij się, czy reklamacja będzie zasadna. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych kosztów.
Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie czyste, suche i niezużyte.
Co nie podlega reklamacji?
- naturalne zużycie obuwia nawet przed upływem dwóch lat od daty zakupu / np. zużycie się fleczków, wyściółki, zelówek /
- obuwie z wadami jawnymi / widocznymi w momencie zakupu / co do których można przyjąć, że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu
- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( w tym niezgodnego z przeznaczeniem), intensywnego użytkowania mającego wpływ na okres trwałości lub braku dbałości o towar/ obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne/
- wady powstałe w wyniku złej konserwacji obuwia
- systemy pneumatyczne, suwaki , elementy ozdobne np. klamry, guziki , gumki, kamyczki
- wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy
- różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości tworzywa, w tym odbarwienia pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia
- przemakanie obuwia oraz odklejenia powstałe w wyniku przemoczenia ( nie dot. obuwia nieprzemakalnego)
- odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
Jeśli stwierdziłeś wadę to:
1) Napisz zgłoszenie reklamacyjne. Powinny w nim się znaleźć takie informacje jak dane stron ( w tym nr tel Klienta, adres e-mail), data zakupu, określenie towaru, szczegółowy opis niezgodności, żądanie konsumenta, data złożenia reklamacji oraz nr konta Klienta do zwrotu ewentualnych kosztów związanych z reklamacją. Zgłoszenie możesz wysłać e-mailem na adres sklepu AliButy lub dołączyć do przesyłki z reklamowanymi butami.
2) Wyślij reklamowany towar na adres AliButy 44-240 Żory ul.Wodna 4
(NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM)
3) W ciągu 14 dni od skutecznego dostarczenia do nas przesyłki otrzymasz odpowiedż o sposobie
załatwienia reklamacji
4) W zależności od sposobu załatwienia reklamacji:
a) w możliwie najszybszym terminie ( termin uzależniony od naprawy przez producenta) odsyłamy naprawiony
towar do Klienta;
lub
b) po uzgodnieniu z Klientem, wymieniamy towar na nowy i wysyłamy do Klienta;
lub
c) zwracamy gotówkę za reklamowany towar przelewem na konto Klienta.
W przypadku zasadnej reklamacji koszty przesyłki zostaną zwrócone Klientowi przelewem na konto.
W przypadku reklamacji bezzasadnej, koszty przesyłki ponosi Klient.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi wobec kupującego konsumenta jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania towaru kupującemu, przy czym domniemanie istnienia wady wynosi 1 rok od zakupu. Po tym czasie obowiązek udowodnienia racji w sytuacji spornej stoi po stronie Klienta. Od sprzedawcy można zażądać usunięcia wady lub wymiany. Można też od razu odstąpić od umowy (o ile wada jest istotna) lub obniżyć cenę, z tym że w przypadku tych dwóch uprawnień sprzedawca może wpierw niezwłocznie rzecz wymienić lub usunąć wadę, ale tylko jeden raz. Jeżeli rzecz była już wymieniana albo choć raz usunięto wadę, kolejne odstąpienie od umowy nie może być zablokowane. Aby odstąpić od umowy i zażądać zwrotu zapłaconych pieniędzy wada musi być istotna. Istotność rozpatrujemy tu biorąc pod uwagę głównie kryteria subiektywne, np. to czy kolor rzeczy był jednym z decydujących dla konsumenta elementów przy zakupie.
Jeżeli konsument zażądał naprawy, wymiany lub obniżył cenę, określając kwotę, sprzedawca powinien ustosunkować się do tych żądań w terminie 14 dni. Niezachowanie terminu oznacza uznanie reklamacji.
Konsument zgłaszający reklamację powinien na żądanie sprzedawcy udowodnić fakt zakupu. Można to uczynić np. przy pomocy paragonu, przy czym nie jest on niezbędny. Może to być również adnotacja na gwarancji, dowód wydania towaru, dowód przelewu pieniędzy, wydruk z transakcji zawartej za pośrednictwem strony internetowej, portalu aukcyjnego lub nawet świadkowie.
Operator kart płatniczych