AliButy.pl

0,00 zł
Czółenka damskie Sergio Leone 1457 gold bł
Szybki podgląd
105,00 zł
Płaszczyk dziewczęcy zima KOK + GRATIS róż 86/134
Szybki podgląd
197,00 zł
Buty trekking zima męskie Softshell American Club 53 r47-49
Szybki podgląd
214,00 zł
Płaszczyk dziewczęcy zima 2KAP + GRATIS red 92/134
Szybki podgląd
226,00 zł
Czółenka damskie Sergio Leone 200 cz mic
Szybki podgląd
100,00 zł
Botki damskie Filippo 3109 BK
Szybki podgląd
205,00 zł
Botki damskie ocieplane Sergio Leone 59320 BR
Szybki podgląd
123,00 zł 92,25 zł
Botki sneakersy damskie rzepy Wishot 169 sv
Szybki podgląd
119,00 zł 99,96 zł
Botki trapery dziecięce  zima Sergio Leone 0018 moro
Szybki podgląd
105,00 zł 89,25 zł
Botki damskie skóra Filippo 6560 cz
Szybki podgląd
213,00 zł 204,48 zł
Kozaki muszkieterki platforma Vices 6051 grey
Szybki podgląd
118,00 zł 94,40 zł
Czółenka szpilki damskie lakier Sergio Leone 1400 cz
Szybki podgląd
80,00 zł 72,00 zł
Botki damskie Sergio Leone 302 cz mic
Szybki podgląd
119,00 zł 107,10 zł
Półbuty mokasyny męskie letnie Cabin KH R46 PRZECENA
Szybki podgląd
93,00 zł 83,70 zł
Buty sportowe męskie SoftShell American Club 0812
Szybki podgląd
115,00 zł 109,25 zł
Statystyki
Produktów: 565
Kategorii: 42
Odwiedzin: 1705225

Reklamacja obuwia

REKLAMACJA KROK PO KROKU
Zanim zdecydujesz sie na zgłoszenie reklamacji, upewnij się, czy reklamacja będzie zasadna. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych kosztów.

Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie czyste, suche i niezużyte.

Co nie podlega reklamacji?

- naturalne zużycie obuwia nawet przed upływem dwóch lat od daty zakupu / np. zużycie się fleczków, wyściółki, zelówek / 
- obuwie z wadami jawnymi / widocznymi w momencie zakupu / co do których można przyjąć, że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu 
- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( w tym niezgodnego z przeznaczeniem), intensywnego użytkowania mającego wpływ na okres trwałości lub braku dbałości o towar/ obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne/
- wady powstałe w wyniku złej konserwacji obuwia 
- systemy pneumatyczne, suwaki , elementy ozdobne np. klamry, guziki , gumki, kamyczki 

- wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy 
- różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości tworzywa, w tym odbarwienia pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia 
- przemakanie obuwia oraz odklejenia powstałe w wyniku przemoczenia ( nie dot. obuwia nieprzemakalnego) 
- odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.

Jeśli stwierdziłeś wadę to:

1) Napisz zgłoszenie reklamacyjne.
Powinny w nim się znaleźć takie informacje jak dane stron ( w tym nr tel Klienta, adres e-mail), data zakupu, określenie towaru, szczegółowy opis niezgodności, żądanie konsumenta, data złożenia reklamacji oraz nr konta Klienta do zwrotu ewentualnych kosztów związanych z reklamacją. Zgłoszenie możesz wysłać e-mailem na adres sklepu AliButy lub dołączyć do przesyłki z reklamowanymi butami.

2) Wyślij reklamowany towar na adres AliButy 44-240 Żory ul.Wodna 4
   (NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM)
3) W ciągu 14 dni od skutecznego dostarczenia do nas przesyłki otrzymasz odpowiedż o sposobie
    załatwienia reklamacji
4) W zależności od sposobu załatwienia reklamacji:
a) w możliwie najszybszym terminie ( termin uzależniony od naprawy przez producenta) odsyłamy naprawiony
    towar do Klienta;
lub
b) po uzgodnieniu z Klientem, wymieniamy towar na nowy i wysyłamy do Klienta;
lub
c) zwracamy gotówkę za reklamowany towar przelewem na konto Klienta.

W przypadku zasadnej reklamacji koszty przesyłki zostaną zwrócone Klientowi przelewem na konto.

W przypadku reklamacji bezzasadnej, koszty przesyłki ponosi Klient.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi wobec kupującego konsumenta jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania towaru kupującemu, przy czym domniemanie istnienia wady wynosi 1 rok od zakupu. Po tym czasie obowiązek udowodnienia racji w sytuacji spornej stoi po stronie Klienta. Od sprzedawcy można zażądać usunięcia wady lub wymiany. Można też od razu odstąpić od umowy (o ile wada jest istotna) lub obniżyć cenę, z tym że w przypadku tych dwóch uprawnień sprzedawca może wpierw niezwłocznie rzecz wymienić lub usunąć wadę, ale tylko jeden raz. Jeżeli rzecz była już wymieniana albo choć raz usunięto wadę, kolejne odstąpienie od umowy nie może być zablokowane. Aby odstąpić od umowy i zażądać zwrotu zapłaconych pieniędzy wada musi być istotna. Istotność rozpatrujemy tu biorąc pod uwagę głównie kryteria subiektywne, np. to czy kolor rzeczy był jednym z decydujących dla konsumenta elementów przy zakupie.

Jeżeli konsument zażądał naprawy, wymiany lub obniżył cenę, określając kwotę, sprzedawca powinien ustosunkować się do tych żądań w terminie 14 dni. Niezachowanie terminu oznacza uznanie reklamacji.

Konsument zgłaszający reklamację powinien na żądanie sprzedawcy udowodnić fakt zakupu. Można to uczynić np. przy pomocy paragonu, przy czym nie jest on niezbędny. Może to być również adnotacja na gwarancji, dowód wydania towaru, dowód przelewu pieniędzy, wydruk z transakcji zawartej za pośrednictwem strony internetowej, portalu aukcyjnego lub nawet świadkowie.

...jest pusty

Sprzedaję na Allegro
e-Płatności


Operator kart płatniczych
PayPro SA
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

ZarzÄ…dzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl