AliButy.pl

0,00 zł
Botki damskie Sergio Leone 301 sz mic
Szybki podgląd
114,00 zł 102,59 zł
Płaszczyk dziewczęcy wiosna/jesień koło gr 104/146
Szybki podgląd
161,00 zł
Czółenka damskie Sergio Leone 200 cz mic
Szybki podgląd
94,00 zł
Botki damskie Filippo 3109 BK
Szybki podgląd
205,00 zł
Płaszczyk dziewczęcy wiosna/jesień 2kokardy red 86/134
Szybki podgląd
152,00 zł
Czółenka damskie Sergio Leone 1457 gold bł
Szybki podgląd
86,00 zł
Buty sportowe damskie Rapter B731 gold
Szybki podgląd
63,00 zł 50,40 zł
Botki damskie Sergio Leone 302 cz mic
Szybki podgląd
119,00 zł 107,10 zł
Botki trapery ocieplane damskie Sergio Leone 0711 nb/ż
Szybki podgląd
110,00 zł 93,50 zł
Botki damskie Sergio Leone 301 sz mic
Szybki podgląd
114,00 zł 102,59 zł
Baleriny mokasyny damskie skóra Filippo 2063/ BK r36 PRZECENA
Szybki podgląd
86,00 zł 81,70 zł
Sandały damskie koturn Sergio Leone 328 beż r36 (PRZECENA)
Szybki podgląd
98,00 zł 90,16 zł
Kozaki damskie eko zamsz Sergio Leone 270 coffe mic
Szybki podgląd
129,00 zł 116,10 zł
Sandały botki ażurowe Sergio Leone 43163 sv
Szybki podgląd
99,00 zł 89,10 zł
Botki sztyblety damskie ocieplane Sergio Leone 523 bordo lak
Szybki podgląd
152,00 zł 144,40 zł
Statystyki
Produktów: 624
Kategorii: 41
Odwiedzin: 1164347

Reklamacja obuwia

REKLAMACJA KROK PO KROKU
Zanim zdecydujesz sie na zgłoszenie reklamacji, upewnij się, czy reklamacja będzie zasadna. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych kosztów.

Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie czyste, suche i niezużyte.

Co nie podlega reklamacji?

- naturalne zużycie obuwia nawet przed upływem dwóch lat od daty zakupu / np. zużycie się fleczków, wyściółki, zelówek / 
- obuwie z wadami jawnymi / widocznymi w momencie zakupu / co do których można przyjąć, że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu 
- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( w tym niezgodnego z przeznaczeniem), intensywnego użytkowania mającego wpływ na okres trwałości lub braku dbałości o towar/ obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne/
- wady powstałe w wyniku złej konserwacji obuwia 
- systemy pneumatyczne, suwaki , elementy ozdobne np. klamry, guziki , gumki, kamyczki 

- wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy 
- różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości tworzywa, w tym odbarwienia pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia 
- przemakanie obuwia oraz odklejenia powstałe w wyniku przemoczenia ( nie dot. obuwia nieprzemakalnego) 
- odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.

Jeśli stwierdziłeś wadę to:

1) Napisz zgłoszenie reklamacyjne.
Powinny w nim się znaleźć takie informacje jak dane stron ( w tym nr tel Klienta, adres e-mail), data zakupu, określenie towaru, szczegółowy opis niezgodności, żądanie konsumenta, data złożenia reklamacji oraz nr konta Klienta do zwrotu ewentualnych kosztów związanych z reklamacją. Zgłoszenie możesz wysłać e-mailem na adres sklepu AliButy lub dołączyć do przesyłki z reklamowanymi butami.

2) Wyślij reklamowany towar na adres AliButy 44-240 Żory ul.Wodna 4
   (NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM)
3) W ciągu 14 dni od skutecznego dostarczenia do nas przesyłki otrzymasz odpowiedż o sposobie
    załatwienia reklamacji
4) W zależności od sposobu załatwienia reklamacji:
a) w możliwie najszybszym terminie ( termin uzależniony od naprawy przez producenta) odsyłamy naprawiony
    towar do Klienta;
lub
b) po uzgodnieniu z Klientem, wymieniamy towar na nowy i wysyłamy do Klienta;
lub
c) zwracamy gotówkę za reklamowany towar przelewem na konto Klienta.

W przypadku zasadnej reklamacji koszty przesyłki zostaną zwrócone Klientowi przelewem na konto.

W przypadku reklamacji bezzasadnej, koszty przesyłki ponosi Klient.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi wobec kupującego konsumenta jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania towaru kupującemu, przy czym domniemanie istnienia wady wynosi 1 rok od zakupu. Po tym czasie obowiązek udowodnienia racji w sytuacji spornej stoi po stronie Klienta. Od sprzedawcy można zażądać usunięcia wady lub wymiany. Można też od razu odstąpić od umowy (o ile wada jest istotna) lub obniżyć cenę, z tym że w przypadku tych dwóch uprawnień sprzedawca może wpierw niezwłocznie rzecz wymienić lub usunąć wadę, ale tylko jeden raz. Jeżeli rzecz była już wymieniana albo choć raz usunięto wadę, kolejne odstąpienie od umowy nie może być zablokowane. Aby odstąpić od umowy i zażądać zwrotu zapłaconych pieniędzy wada musi być istotna. Istotność rozpatrujemy tu biorąc pod uwagę głównie kryteria subiektywne, np. to czy kolor rzeczy był jednym z decydujących dla konsumenta elementów przy zakupie.

Jeżeli konsument zażądał naprawy, wymiany lub obniżył cenę, określając kwotę, sprzedawca powinien ustosunkować się do tych żądań w terminie 14 dni. Niezachowanie terminu oznacza uznanie reklamacji.

Konsument zgłaszający reklamację powinien na żądanie sprzedawcy udowodnić fakt zakupu. Można to uczynić np. przy pomocy paragonu, przy czym nie jest on niezbędny. Może to być również adnotacja na gwarancji, dowód wydania towaru, dowód przelewu pieniędzy, wydruk z transakcji zawartej za pośrednictwem strony internetowej, portalu aukcyjnego lub nawet świadkowie.

...jest pusty

Sprzedaję na Allegro
e-Płatności


Operator kart płatniczych
PayPro SA
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.