AliButy.pl

0,00 zł
Czółenka damskie Sergio Leone 1457 gold bł
Szybki podgląd
86,00 zł
Kozaki damskie Sergio Leone 275 cz PU
Szybki podgląd
152,00 zł
Półbuty mokasyny męskie letnie Cabin KH
Szybki podgląd
93,00 zł
Płaszczyk dziewczęcy wiosna/jesień koło gr 104/146
Szybki podgląd
161,00 zł
Botki damskie Sergio Leone 301 sz mic
Szybki podgląd
114,00 zł 102,59 zł
Płaszczyk dziewczęcy wiosna/jesień 2kokardy red 86/134
Szybki podgląd
152,00 zł
Półbuty mokasyny damskie skóra Filippo 4593 BEŻ PRZECENA r38
Szybki podgląd
182,00 zł 154,70 zł
Botki sneakersy damskie rzepy Wishot 169 sv
Szybki podgląd
119,00 zł 99,96 zł
Baleriny mokasyny damskie skóra Filippo 2063/ BK r36 PRZECENA
Szybki podgląd
86,00 zł 81,70 zł
Czółenka damskie lakier Sergio Leone 16520 beż
Szybki podgląd
81,00 zł 72,90 zł
Botki damskie Sergio Leone 302 cz mic
Szybki podgląd
119,00 zł 107,10 zł
Sandały damskie koturn Sergio Leone 39226 cz
Szybki podgląd
105,00 zł 89,25 zł
Sandały damskie koturn Sergio Leone 98281 red
Szybki podgląd
104,00 zł 88,40 zł
Czółenka damskie Sergio Leone 10046 czarne
Szybki podgląd
83,00 zł 78,85 zł
Buty sportowe damskie Bunny Vices 7117 wh
Szybki podgląd
69,00 zł 55,20 zł
Statystyki
Produktów: 612
Kategorii: 41
Odwiedzin: 1210596

Reklamacja obuwia

REKLAMACJA KROK PO KROKU
Zanim zdecydujesz sie na zgłoszenie reklamacji, upewnij się, czy reklamacja będzie zasadna. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych kosztów.

Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie czyste, suche i niezużyte.

Co nie podlega reklamacji?

- naturalne zużycie obuwia nawet przed upływem dwóch lat od daty zakupu / np. zużycie się fleczków, wyściółki, zelówek / 
- obuwie z wadami jawnymi / widocznymi w momencie zakupu / co do których można przyjąć, że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu 
- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( w tym niezgodnego z przeznaczeniem), intensywnego użytkowania mającego wpływ na okres trwałości lub braku dbałości o towar/ obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne/
- wady powstałe w wyniku złej konserwacji obuwia 
- systemy pneumatyczne, suwaki , elementy ozdobne np. klamry, guziki , gumki, kamyczki 

- wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy 
- różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości tworzywa, w tym odbarwienia pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia 
- przemakanie obuwia oraz odklejenia powstałe w wyniku przemoczenia ( nie dot. obuwia nieprzemakalnego) 
- odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.

Jeśli stwierdziłeś wadę to:

1) Napisz zgłoszenie reklamacyjne.
Powinny w nim się znaleźć takie informacje jak dane stron ( w tym nr tel Klienta, adres e-mail), data zakupu, określenie towaru, szczegółowy opis niezgodności, żądanie konsumenta, data złożenia reklamacji oraz nr konta Klienta do zwrotu ewentualnych kosztów związanych z reklamacją. Zgłoszenie możesz wysłać e-mailem na adres sklepu AliButy lub dołączyć do przesyłki z reklamowanymi butami.

2) Wyślij reklamowany towar na adres AliButy 44-240 Żory ul.Wodna 4
   (NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM)
3) W ciągu 14 dni od skutecznego dostarczenia do nas przesyłki otrzymasz odpowiedż o sposobie
    załatwienia reklamacji
4) W zależności od sposobu załatwienia reklamacji:
a) w możliwie najszybszym terminie ( termin uzależniony od naprawy przez producenta) odsyłamy naprawiony
    towar do Klienta;
lub
b) po uzgodnieniu z Klientem, wymieniamy towar na nowy i wysyłamy do Klienta;
lub
c) zwracamy gotówkę za reklamowany towar przelewem na konto Klienta.

W przypadku zasadnej reklamacji koszty przesyłki zostaną zwrócone Klientowi przelewem na konto.

W przypadku reklamacji bezzasadnej, koszty przesyłki ponosi Klient.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi wobec kupującego konsumenta jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania towaru kupującemu, przy czym domniemanie istnienia wady wynosi 1 rok od zakupu. Po tym czasie obowiązek udowodnienia racji w sytuacji spornej stoi po stronie Klienta. Od sprzedawcy można zażądać usunięcia wady lub wymiany. Można też od razu odstąpić od umowy (o ile wada jest istotna) lub obniżyć cenę, z tym że w przypadku tych dwóch uprawnień sprzedawca może wpierw niezwłocznie rzecz wymienić lub usunąć wadę, ale tylko jeden raz. Jeżeli rzecz była już wymieniana albo choć raz usunięto wadę, kolejne odstąpienie od umowy nie może być zablokowane. Aby odstąpić od umowy i zażądać zwrotu zapłaconych pieniędzy wada musi być istotna. Istotność rozpatrujemy tu biorąc pod uwagę głównie kryteria subiektywne, np. to czy kolor rzeczy był jednym z decydujących dla konsumenta elementów przy zakupie.

Jeżeli konsument zażądał naprawy, wymiany lub obniżył cenę, określając kwotę, sprzedawca powinien ustosunkować się do tych żądań w terminie 14 dni. Niezachowanie terminu oznacza uznanie reklamacji.

Konsument zgłaszający reklamację powinien na żądanie sprzedawcy udowodnić fakt zakupu. Można to uczynić np. przy pomocy paragonu, przy czym nie jest on niezbędny. Może to być również adnotacja na gwarancji, dowód wydania towaru, dowód przelewu pieniędzy, wydruk z transakcji zawartej za pośrednictwem strony internetowej, portalu aukcyjnego lub nawet świadkowie.

...jest pusty

Sprzedaję na Allegro
e-Płatności


Operator kart płatniczych
PayPro SA
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.